Tapahtumia 2025:
Menneitä:
9.1.2025 Päijät-Häme: Elinvoimaa ja Elämyksiä – Matkailun Verkostotapaaminen
Hollolan matkailutoimijoiden verkostotilaisuus, mukana kunnan edustaja ja Lahti Region
22.1.2025 Uusimaa. Yhdessä enemmän – Vihdin matkailutoimijoiden ideariihi
Vihdin matkailutoimijoiden verkostotilaisuus, yhteiset aktiviteettipalvelut ja niiden kehittäminen
6.2.2025 Pirkanmaa: LISÄMYYNTIÄ DIGISTÄ! -Kasvua ympäri vuoden matkailuyrityksille
Paikka AhlmanEdu klo 8.30-14.00. Kasvuun-hanke ja Timanttiset aktiviteetit yhteistapahtuma
Tulevia:
11.2.2025 Päijät-Häme: Hollolan kirkonkylän matkailutoimijoiden II tapaaminen
14.2.2025 Uusimaa, Vihdin matkailutoimijoiden II tapaaminen
4.3.2025 Kanta-Häme:
Timanttiset Elämykset digitaaliselle ostopolulle
Timanttiset aktiviteetit & Elämykset esiin Yhteistapahtuma.
Paikka: Linna Golf, Hämeenlinna klo 9-14.30
Aktiviteettien verkkokauppa ja kanavat kuntoon
Päivän ohjelma
8.30 Aamukahvit ja ilmoittautuminen
9.00 Tervetuloa
9.10 Kaikki asiakkaat ovat jo digitalisoituneet – mikä on sinun yrityksesi tilanne? Leevi Parsama, Snowball Growth Partners
9.50 Kotipesä kuntoon ja digitaalinen kauppa käyntiin asiakkaan polun kaikissa vaiheissa. Kirsi Mikkola, DigiPro
10.30 Tauko
11.00 Elämystuotteet verkkoon –Retkipaikan matka digitaalisen kaupankäynnin ytimeen. Yrittäjä Antti Huttunen, Retkipaikka
11.30 Saunashamaaneista kansainväliseen verkkomyyntiin. Saunakonkelin tarina. Yrittäjä Juha Kumara ja Matti Kemi, Saunakonkeli
12.00-13.00 Lounas (omakustanteinen)
13.00-14.30 Työpajat (Työpajaan 2 ja 3 otetaan mukaan 10 ensiksi ilmoittautunutta.)
- Aktiviteettien digitaalinen myynti kansainvälisissä myyntikanavissa, Kirsi Mikkola, DigiPro
- Työpajassa käsitellään digitaalisen ostettavuutta ja jakelustrategiaa digitaalisessa ympäristössä. Case-esimerkkinä Get Your Guide aktiviteettien myyntikanavana.
- Mittarit asiakasvirtojen digitaalisen polun mittaamiseen, Olli Koskela, Datatehoa matkailuun-hanke
- Työpajassa pureudutaan verkkosivu- ja someanalytiikan tulkitsemiseen eri palveluissa; käydään läpi lainsäädännön pohjalta, mitä käyttäjistä saa mitata ja seurata; ja keskustellaan osallistujien omista kokemuksista alustuksena Datatehoa matkailuun -hankkeen koe evästeettömällä verkkosivuanalytiikalla.
- Tekoäly markkinoinnin tukena,Päivi Nummenranta, KAMU-hanke
- Työpajassa otetaan tekoäly käyttöön ja anettaan erilaisia esimerkkiprompteja, joita osallistujat voisivat sitten muokata omiin tarpeisiinsa. Käydään läpi, kuinka tekoälyä voi käyttää esimerkiksi sisältöstrategiaan, mainoskampanjan suunnitteluun ja somejulkaisuihin.
Tapahtuma on Elämykset esiin ja Timanttiset aktiviteetit-hankkeiden yhteistapahtuma.
Lisätietoja: Anne Mikkola, anne.mikkola@lomalaidun.fi
Tervetuloa mukaan hankkeen toimenpiteisiin!
Jos toimit kohdealueella matkailu-/ohjelmapalveluyrittäjänä, liity postituslistallemme: